Hotele butikowe

0
56

Bez względu na to, gdzie się zatrzymają, goście hotelowi zaczynają wymagać najnowszej technologii – od telewizorów po dostęp do Internetu. Hotele butikowe wyprzedzają grę, integrując technologię w swoich projektach.

Technologia szybko się rozwija, a hotele wszelkiego rodzaju muszą przewidywać technologię, która ułatwi życie ich gościom podczas ich pobytu. Ponieważ technologia konsumencka staje się bardziej przystępna, goście nie są już pod wielkim wrażeniem telewizorów z płaskim ekranem, zintegrowanych odtwarzaczy CD i filmów na żądanie; mogą to mieć w domu. Imponuje im to, gdy technologia ulepsza usługę, co z kolei poprawia ich wrażenia.

Futurystyczne hotele były przedmiotem wielu zabiegów w filmach, dramatach telewizyjnych i książkach. W większości przypadków hotele te mają wygląd kliniczny, co wcale nie jest tym, czego pragnie dzisiejszy gość. Chcą wygody, stylu i designu wspaniałego hotelu z wygodą, jaką zapewnia im technologia. Wszystkie wybiegające w przyszłość hotele dostrzegły to i zaczęły instalować systemy technologiczne, które pozwalają im zapewnić wyższy poziom obsługi gości.

Kontrola

Aby goście czuli się jak w domu, hotele nauczyły się nimi rządzić. Im większa kontrola gości nad ich doświadczeniem, tym bardziej są szczęśliwi. Elastyczne kuchnie pozwalają gościom zjeść śniadanie, kiedy tylko chcą, a systemy technologiczne pozwalają im ustawić pokój w najlepszy dla nich sposób: zaprogramuj swój system multimediów dokładnie odpowiednią ścieżką, aby obudzić cię rano, kontrolować klimatyzację z systemu przy basenie, aby po powrocie do pokoju panowała odpowiednia temperatura, lub użyj ekranu dotykowego, aby się zameldować zamiast czekać w kolejce przy recepcji. Te i inne postępy technologiczne dadzą Ci jako gościowi większą kontrolę nad tym, co dzieje się w hotelu i działa dobrze zarówno dla gościa, jak i hotelu. Przyszłe postępy mogą obejmować:

• Dostęp do pokoju bez użycia klucza
• Zdalne zamawianie jedzenia i napojów
• Dostosowanie funkcji pokoju z basenu / tarasu / plaży
• Usługa dostosowująca się do bieżącej inteligencji twoich potrzeb

Istnieją już hotele wprowadzające systemy, które zapamiętują, którzy goście wybierają z menu i co lubią pić więc podczas następnej wizyty ich ulubiony koktajl czeka w pokoju i gra odpowiednia muzyka. W miarę jak hotele butikowe dostosowują dostępną technologię, aby przewyższyć oczekiwania swoich gości, będą coraz popularniejszym miejscem pobytu.